Der Froschkönig oder der Eiserne Heinrich

audiobook (Unabridged)

By Jacob Grimm

cover image of Der Froschkönig oder der Eiserne Heinrich
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Das berühmte Märchen um Eitelkeit und LiebeStefan Kaminski ist bekannt für seine wandelbare Stimme. Das zeigt er auch eindrucksvoll bei dieser Märchenlesung des Grimm-Klassikers "Der Froschkönig oder Der eiserne Heinrich", wenn er Königstochter wie quakendem Frosch stets treffend seine Stimme leiht.-
Der Froschkönig oder der Eiserne Heinrich