Deadpool PB 4--Schuss in den Ofen

ebook Deadpool Paperback

By Gerry Duggan

cover image of Deadpool PB 4--Schuss in den Ofen

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Deadpools schlimmster Erzfeind Madcap ist zurück - auf die schrecklichste Art, die man sich vorstellen kann. Hat der Schurke, der einst eine Stimme in Wades Kopf war, einen Weg gefunden, den regenerierenden Degenerierten zu töten? Oder führt er noch schlimmeres im Schilde? Wird Deadpool seine Seele an den Teufel verkaufen, um seine Liebsten zu schützen?
Deadpool PB 4--Schuss in den Ofen