El leon, la bruja y el ropero

ebook The Chronicles of Narnia

By C. S. Lewis

cover image of El leon, la bruja y el ropero

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

This high-quality Spanish-language book can be enjoyed by fluent Spanish speakers as well as those learning the language, whether at home or in a classroom.

Abrieron una puerta, y entraron a un nuevo mundo. Narnia ... la tierra que se encuentra más allá del ropero, el país secreto que sólo conocen Pedro, Susana, Edmundo y Lucía . . . el lugar donde empieza la aventura. Lucía es la primera en encontrar el ropero secreto en la vieja y misteriosa casa del profesor. Al comienzo, nadie le cree cuando habla de sus aventuras en la tierra de Narnia. Pero muy pronto, Edmundo, Pedro y Susana descubren la magia y conocen al Gran León Aslan. En un abrir y cerrar de ojos, sus vidas cambian para siempre. Entra en el mundo encantado de Las Crónicas de Narnia. En total hay siete libros: El Sobrino Del Mago El León, La Bruja y el Ropero El Caballo y el Muchacho El Príncipe Caspian La Travesía del Viajero del Alba La Silla de Plata La última Batalla
El leon, la bruja y el ropero