Das Kind eines Dämons

ebook

By Sabine Schmucker

cover image of Das Kind eines Dämons

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Es gab mal eine Zeit, als wir Menschen noch unter uns waren. Als die Erde noch friedlich war und keine Kriege die Erde beherrschten: Doch diese Zeit ist nun vorbei. Wir Menschen sind nicht mehr länger allein. Denn unter uns weilen nun Kreaturen, die aus der Hölle herab auf unsere Erde gestiegen sind. Und nur ein paar Menschen können sie aufhalten und bezwingen. Man nennt diese Menschen Dämonenjäger.
Das Kind eines Dämons